duminică, 4 august 2013

Syoss smooth relax -masca- review

Buna!!
Am un par cu foarte multa personalitate si mereu sta cum vrea el  iar eu mereu caut soluti sa-l imbalnzesc cat de cat.Am parul foarte des si odata cu asta am si foarte mult volum ,se electrizeaza extrem de repede sta in toate directile posibile , de la vant mi se incalceste si mai e si bretonul care sta jumate in sus.
Azi o sa vorbesc de o masca de par care m-a ajutat sa-l fac sa arate ok.


Ingrediente

Ce spun ei :
~Ingrijire profesionala pentru rezultate profesionale.noul syoss cu PRO-Cellun keratin.Formula d einalta perfomanta  ,intareste structura firului de par ,lasandu-l frumos ca al coafor.Tratament intensiv pentru netezire Smooth Relax - pentru par rebel ,care se elecrizeaza.Tratament ce actioneaza 1 minut.Netezeste si domoleste parul rebel ,ofera o stralucire fascinanta.Aplicati uniform pe parul umed ,lasati sa actioneze un minut  si caltiti din abudenta.~

Masca are o consitenta  destul de vascoasa , un miros palcut , 200 de ml si  e in jur de 12-15 lei , nu ami sti cat am dat pe ea.

Efectele asupra parului meu :
- a redus volumul destul de mult inca de la prima aplicare
-nu se mai elecrizeaza asa de tare
-nu se mai incalceste asa de repde
-e mult mai moale
-si matasos
-are o starlucire foarte frumoasa
- am parul cu putin mai lung de umeri , dar foarte bogat iar pentru o acoperire uniforma  e suficient mai putin decat in imaginea de sus , cam jumatate.

Cand am cumparat-o ,vanzatoare mi-a recoamndat sa pun ulei de argan in ea, nu am pus in ea dar adug in mana si amestec iar dupa o aplic pe par, nu am lasat-o un minut sa actioneze , nu cred ca poate face ceva in 60 de secunde, stau cam 10-1 5 minute cu ea , trebuie caltit faorte bine daca nu se ingrasa faorte repde parul .
Deci de al mine are un mare DA, o recomand tuturor fetelor care sufera de par incapatanat.

Parul vostru e unul ascultator sau unul cu  "personalitate " ?Ce masca de apr folositi?

V-am pupat si va doresc o duminica palcuta.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu