luni, 5 august 2013

Surpriza de la Oana

Buna!!!
Pe, Oana ,de la umbre colorate o stiti, nu? Daca nu va sfatuies sa aruncati o geana pe blogul ei , merita ,gasiti de toate acolo.Cu ceva timp in urma ea a organizat un giveaway si pe langa acel concurs a ales 3 fete si le-a binecuvantat cu cate o surpriza , iar una dintre fete am fost eu.

Ce am primit?


Doua oje de la golden rose :
-un verde inchis  ,nuanta 151, e superb.
-un sclipici fin , cu particule colorate ,nuanta  98

Mostra :
-de parfum  le cascades des rochas eclat d'agrumes mcare miroase demential , si e foarte puternic  , o cantitate foarte mica e suficenta .
-o mostra de sampon l'oreal elvive  cu keratina, caruia o sa imi asum riscul sa ii dau o sansa , sa vad cum reactioneaza parul meu
-ulei pentru par

Si o crema de corp cu aroma de citrice  ,care imi vine sa o manac ,nu alta , e geniala .

Multumesc ,Oana .
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu