sâmbătă, 10 august 2013

MOTD :Purple

Neatza!!
Ce ziceti de un machiaj ?
Nu sunt o talentata ca alte fete care te lasa cu gura cascata , dar o pensula stiu sa o tin in mana , mai putin cand vine vorba de cea de la tusul lichid acolo nu ma pricep si pace.
Machiajul pe care vi-l prezint l-am vazut pe blogul lui ALice si mi-a placut foarte mult ,mai ales ca la mine movul e culoare preferata cand e vorba de machiaj:





Faceti abstractie de sprancenele mele, le-am lasat sa creasca  putin ,vreau sa testez pensarea cu ata (mai ma apuca si pe mine ).
Dupa cum se vede nu folosesc nici fond de ten is nici pudra , inca nu s-au inventat cele care sa nu imi irite tenul asa ca ,fara e mai bine si plus de asta imi iubesc pistruii care sunt putini dar frumosi.
Modesta de mine va pupa!!



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu