joi, 1 august 2013

Flames heart nails

Buna fetelor!!!!
Pentru azi avem o manichiura  cu mult sclipici inspirata de un cantec rock german.Personal cred ca germana suna cel mai bine in materie de rock , chair daca nu stiu o boaba de germana ,  limba aceasta da o greutate cantecelor rock. .
Fara sa o mai lungesc  :







Aceasta e a doua oja golden rose jolly jewels pe care am luat-o aproape pe moca  , nr. 117 .Arataorul l-am pictat cu oja Rapsodi 347 , dupa care am facut falcarile , inimioara si am adugat un strat de sclipici .
Inspiratia mea a fost Rammstein- Mein herz brennt  .Nu recoamnd sa va uitati la videoclipurile oficiale ale  trupei , in special la acesta , daca sunteti mai sensibile  cu stomacul si daca nu va palc filmele de groaza.

V-am pupat!!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu