luni, 19 august 2013

Dukan : Cum am inceput si motivatia

Buna !!!
De acum o sa dedic ziua de luni ,dietei dukan.
`De luni ` , `de maine` incep   ,cred ca toate am zis macar o data asta.Eu de luni ,de luni, am inceput intr-o miercuri dieta pe 15 februarie.Cand m-am apucat nu eram catusi de putin motivata deja tinusem reteta disociata care a avut efectul yo-yo.Cand am mers sa cumpar alimentele necesare m-am intalnit cu un prieten ,genul ala care manaca toate prostiile si nu pune nici un gram pe el , si ca sa-l intorc cu mine  a trebuit sa ii dau raportul ce? unde ?cand ?de ce? si el a zis ca nu ma vede in stare sa tin dieta asta .Atunci incapatanarea mea mi-a dat primul impuls `las ca vedem noi de ce sunt in stare `mi-am reprosat mie insumi.

Cand am ajuns la farmacia naturista cumpar ce cumpar ,la care farmacista zice :Cred ca stiu de ce e vorba aici , dukan , am dreptate?.Eu am ramas oleaca poker face -Da , de unde stiti?
Se duce si  imi arata o poza cu dansa dupa o sarcina ,`Am slabit 45 de kg cu ea si cam ar trebui sa ma apuc iar` .Sa vad o persoana pe viu care a slabit cu dieta asta si intr-un mare fel  m-a motivat la maxim.Si am inceput  am tinut-o si mereu ma gandeam la faracista (dupa jumatate de an stiu cum ii cheama pe copii ei dar nu stiu cum o cheama pe ea , tura viitoare o intreb )  ea a reusit eu de ce nu as face-o?
A fost greu o perioada ,dar am avut parte de sustineri din partea unor colegi de scoala , in primele 2-3 saptamani de dieta colegi mei de banca (unul care nu stie ce sa faca sa se ingrase si unul care arata bine) nu mancau cand eram prin preajma , pana cand nu le-am zis ca nu imi fac pofta si ca ma simt prost din cauza asta ,nu s-au lasat(  nu am avut nu stiu ce tangente cu ei, m-am trezit anul asta mutata de diriga intre ei ca avea reclamatii de la profi). Iar cu unul dintre ei am  pus un fel de pariu ca daca renunt dau o lada de bere ,am acceptat , dar a ramas insetat pana acum . Colegele de clasa de care sunt cel mai apropiata m-au sustinut cand am avut nevoie si asa cum am avut , fie ca a fost o vroba buna fie ca o mustrare ,la cele din urma reactionez cel mai bine.Dupa ce am hainele au inceput sa imi ramana mari am ramas tot mai motivata. Prin mai iar vroiam sa renunt dar a trebuia sa fiu ascultata la harta la geografie si cand ies profesoara a ramas masca de rezultatele mele si chiar sa bucurat pentru mine , am decis acolo sa mai slabesc 5 kg , urmatoarea ora  franceza (nu imi place limba ,si profeosra de fel , ei nu prea ii place fata mea ) iar am iesit in fata la ascultare si ea ,poate ca asa am simtit eu , dar a remarcat ca am slabit pe un ton cu dispret , iar atunci am decis ca nu ma las pana nu ajung la 75-77 kg si inca ma tin promisiunea asta facuta mie .
Asta a fost cu mine, fiecare poate fi motivat in felul lui , dar e important sa se trezeasca in voi acel ceva ce sa va tina motivate ,daca acel ceva nu exista , pot sa scriu pana la Craciun aici ca nu o sa fie de folos.
In 7 luni am pierdut 27 de kg , am ajuns la 80 de la 107 ,inca 5 kg si mananc fructe.

Prima parte o gasiti aici
V-am pupat!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu