sâmbătă, 13 iulie 2013

Tag: 20 things i like

Buna!!
Incepem ziua cu un tag. Pisica neagra ma nominalizat la o leapsa creata de ea, va invit pe blogul ei , e foarte interesant , merita citit si pentru cele superstitioase sa stiti ca nu aduce nici macar un gram de ghinion :D
1.Animalele, de orice fel
Da stiu ca am avut ceva pisici de-a lungul timpului.Acum mai am cateii ,puiutul dintr-a 2 imagine  si motanul dintr-a 4 poza , randul 2.


2.Dulciurile
Imi plac dulciurile in general , dar la ciocolata apelez cel mai des, chiar si atunci cand sunt stresata tot ea ma scoate din stare.Pentru unele dintre voi nu e o noutate ca tin dukan  si sunt foarte fericita ca pot sa imi fac unele dulciuri si am voie si ciocolata dietetica .

3.Muzica ,in general
Si in special trupele Akcent si Linkin Park .

4.Desenele animate ,cu care am crescut
Woody si Bugs mi se par cei mai nazdravani inaca mai caut desene cu ei pe internet , am uitat de Chip si Dale:D 
5.Cartile
Literatura Young adult , in special.

6.Florile
Toate
7.Copiii
Am si pe strada cativa copii si imi face mare palcere sa ii vad jucandu-se , pacat ca am niste vecini care fac scandal daca se joaca prinsa , incalcita , sotron ,cu minge , daca tipa , daca alearga ,cica sunt cei mai obraznici copii , sincer sunt mult mai cuminti de cat am fost eu si gasca mea.

8.Transformers
Sunt fan de mica , de la desenele animate .

9.De cateva zile imi palce melodia asta :



10.India
Imi doresc sa ajung sa o vizitez macar o data.
11.Fructele
Daca mai sus il laudam pe Dukan pentru ca in reteta sa ,sunt piermise unele dulciuri ,aici ii dau o bila mare neagra , nu am voie fructe pana in faza a treia , cand ajung la greutatea ideala :|

12.Bijuteriile
Acum m-a prins febra cerceilor , nu stiti unde pot gasi ceva asemanator cu cei din imagine?

13.Jucarile de plus
Am un ursulet, un iepuras si un soare de plus :x 

14.Ploaia
Daca ma prinde o ploaie pe drum fara umbrela ,nu grabesc pasul si din contra il incetinesc .

15.Apusurile si rasariturile 
Pur si simplu le ador.

16.Curcubeele

Sunt colorate si le iubesc .
17.Ojele si nail art-ul
Fara explicatie :D
18.Hand- si home- made-ul

19.Luciurile de buze/ rujurile

20.Sclipiciul si tintele


Cam atat, logic ar trebui sa nominalizez cateva persoane ,dar o sa dau mai departe tag-ul tuturor persoanelor care doresc sa-l faca.





Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu