miercuri, 31 iulie 2013

SOTD : Hi-q si E Nomine

Neata!!!
V-am anuntat ieri ca bag mai multe chesti pe blog si azi va prezint doua melodii ,de care m-am indragostit,  de una in copilarie si de una recent.
Prima e de-a noastra , stiu ca o aveam pe o caseta . E o melodie care o ador , imi palce tot de la versuri , la vocile solistilor ,la lina melodica , tot.



Si a doua, de vreo doua luni , am inceput sa ascult muzica germana , inainte de asta muzica germana pentru mine insemna doar Rammstein .Melodia pe care v-o propun :


Chair nu inteleg ce ma atrage la melodiile germane , nu stiu o boaba de germana , fac franceza drept  a doua limba , si de abia pot citi  unele cuvinte kilometrice in germana pe litere ,asta daca nu pierd randul.Cu melodia asta am aflat ca inca recunosc latina , deci profu` nu s-a batut 2 ani capu` degeaba .Am ales un video cu versurile traduse in engleza , in caz ca ascultati si sunteti la fel de "experimentate" ca mine cu germana sa intelegeti despre ce e vorba .

Ce parere aveti de melodiile propuse?
Va erau cunoscute?


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu