marți, 2 iulie 2013

Revenire !!!!

Buna!!!
Ei da , a trecut o saptamana in care am rezistat tentatiei de a-mi face unghiutele .Voiam 2 dar tratamentul de la Farmec cu vitamina B5 a dat rezulte la care nu ma asteptam , mi-a albit unghiutele si le-a intarit.
Aseara m-am pus pe pictat , aveam cateva modele care imi doream de mult sa le incerc , pana la  urma am ales un french mai complicat :




CLar imi uras telefonul cand vien vorba de poze X_x



Ca baza am folosit Elegant gabrini nuanta 307, pe care am primit-o de la Catalina si pe care o iubesc.Un alb de la FireRose , un rosu spre roz de la Miss Spoty tot primit de la Catalina  , un auriu si niste pietricele incolore .
In poze nu se observa pre a bine , va las un tutorial cum sa realizati modelul , el e facut pentru unghiutele de la picioare ,inafara de unghia mare celelate  sunt minuscule si nu pot picta nimic pe ele.


Sper sa incercati si voi modelul .
V-am pupat :*
  
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu