vineri, 19 iulie 2013

Pedichiura colorata

Buna!!!
Azi va arat pedichiura mea , una colorata care e ispirata din stilul profesoarei mele de geografie , la ea am vazut primadata acet tip de manichiura/pedichiura .

Da , m-am jucat cam mult in Gimp cu poza asta :D

Si acum pozele :





Ojele folosite sunt ( de la degetul mare la cel mic) : Golden Rose Rich color nr.16 ,Miss sporty ( si habar nu am  unde gasesc nuanta ) ,Golden rose Rich color nr.18 ,Leydi nr 575 si Chissa care nu mai are nuanta vizibila.

Si ca tot vorbim de pedichiura ,cunosc cateva persoane care considera pictarea unghilor de la picioare drept  chestie neigienica ,mai exact atingerea picioarelor cu mainile  , eu NU sunt de acord ,adica sunt picioarele mele  le ating cand le spal ,cand ma incalt  , cand le fac masaj, etc. si dupa ce imi fac pedichiura e si normal sa ma spal pe maini.

Voi suferiti de aceasta fobie de a va face pedichiura ?Sau o considerati o chestie normala?
V-am pupat :*





Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu