luni, 22 iulie 2013

Owl nails

Buna!!!
Saptaman trecuta pe blogul Oanei , am vazut o manihciura asa de draguta si musai a trebuit sa o reproduc si eu.
Manichiura mea arata asa :





Bufnite , le iubesc sunt asa de dragute , doar zgomotele lor ma sperie .
Bufnitele mele evadate de la circ  au niste priviri cam ciudate, modelul e free hand , nu ma impac de loc cu benzile pentru french .
SI ca tot veni vorba de Oana , pe blogul ei se desfasoara si un giveaway cu premii foarte frumaose :
 Lotiune reafirmanta Garnier
Keratina lichida Anian
Gel de curatare facial Anian
Gel de dus exfoliant Vitesse
Spray pentru volum TRESemme
Perle iluminatoare din colectia Me & My ice cream essence
Lipgloss H&M
Masca hidratanta cu capsuni Montagne Jeunesse


 Tentant nu? Detalii aici .
Ce ziceti va palce modelul meu?L-ati purta?
V-am pupat!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu