marți, 23 iulie 2013

Minni mouse nails

Buna fetelor!!!
Azi postez cam tarziu , am avut o zi agitata si am mai facut si pe-a babysitterul si o sa vedeti la sfarsitul postarii ce tratament au primit bufnitele mele colorate .
Modelul de azi a fost realizat pentru concursul de 2 ani organizat de Catalina , vedeti toate manichiurile participante aici , si va anunt de pe acum ca pozele sunt realizate cu telefonul meu , fratele meu nefiind ajuns acasa cand m-am inscris .






Alt model pe aciasi tema , cu Mickey gasiti aici 

Si dupa cum spuneam la inceputul postarii , bufnitele mele au suferit un ”tratament verde” :


Ambele maini , ca nu ne jucam ,nu?Si acum sa v-o arat si  pe  manichiurista mea :
Alexandra ,4 ani si copilul de care am avut eu grija astazi , m-a rugat sa-i fac ochisori la unghiutele ei si dupa daca poate si ea sa mi le picteze pe ale mele , pe mine nu ma lasat inima sa o refuz , voi ati fi refuzt-o? 
Cam atat pe astazi ,v-am pupat:*
  


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu