luni, 1 iulie 2013

La revedere Google Reader si bun venit Bloglovin

Buna!!!

Cred ca toate ati aflat ca azi (1 iulie 2013) Google reader se inchide , iar alternativa la care au apelat
majoritatea bloggeritelor este Bloglovin , care la prima vedere mi se pare mai prietenos si mai practic, avand in vedere ca pot marca postarile citite si nu mai trebuie sa revin asupra lor in caz ca uit ca le-am citit si ca pot sa imi asez blogurile preferate pe categori .
Deci bun venit Bloving!!!
Eu am aflat  pe ultima suta de metri de pensionarea domnului Google Reader , de Bloglovin stiam dar nu il foloseam .Sunt cam pe fuga si nu mai am timp sa va mai povestesc ,  in caz ca sunteti incepatoare cu Bloglovin , Carla a facut un post in care va explica cum sa importati blogurile de la GR la Bloglovin , si cam tot ce aveti nevoie sa stiti , si pe mine tot postul ei ma ghidat .
Pe final va spun ca va puteti abona la blogul meu dand click p eimaginea urmatoare  :

Follow on Bloglovin

Sau avetti butonul sus in partea staga a paginii :

V-am pupat !!!



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu