joi, 25 iulie 2013

Glitter nails

Buna fetelor !!!
Fac postarea asta de pe la 5 , dar am facut si pe mecanicul al masina de cusut a mamei, ca nah  mie imi modifica hainele  .Trecand al oile noastre acum vreo 2 seri  mi sa facut dor sa ascult melodii cu care am crescut  ,cele de prin `99-2005, si nu stiu de ce ma lovit inspiratia sa imi fac un chip pe unghii  .
Nu e nu stiu ce manichiura dar , mie imi palce , plus ca are sclipici  :






Am incercat sa o fac sa zambeasca pe domnisoara cu ochi verzi de pe unghiute , dar nu a vrut in nici un chip.Nu  se vede prea clar in poze dar e si machiata cu mov :D Oja roz e de la Leydi nr.861 , iar sclipiciul e de la golden rose cel de langa cuticula e Jolly Jewels 122 iar cel din partea superioara tot de la GR nr. 70.
 Va place manichiura mea ?
Fetelor , v-am pupat!!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu