luni, 8 iulie 2013

Evanescens nails

Buna!!!


Ieri mi-am dat seama ca nu v-am ”stresat” de mult cu o manichiura muzicala asa ca ma revansez.Trupa aleasa tura asta e Evanescens (mereu cand pronunt numele ma gandescla esenta de vanilie :) ).Am ales sa fac logo-ul trupei pe aratator , iar pe celelate amfolosit o baza verde si cu tehnica buretelui am aplicat oja mov, neagra si cu sclipici , iar rezultatul final arata cam asa :



 Desi cand am inceput sa imi fac unghiiutile stiam sigur ce vreau sa iasa, nu stiu de ce am folosit culoare verde ,trupa mereu invartinduse in jurul culorilor  albastru , mov si negru.



Ca de obicei v-a las cu o melodie a trupei ,care mie imi palce foarte mult :

Cam atat pe astazi.Va place manichiur mea ?Ati purta-o?
Dar de trupa ce parere aveti?



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu