joi, 18 iulie 2013

Dizolvant cu acetona Secret Emotion-review

Buna!!!
De cand ma stiu folosesc acetona si astazi o sa va vorbesc despre cea pe care o folosesc de prin noiembrie  si care face o treba mult prea buna pentu pretul el de 3 lei.


Ce zic ei ?
”Acetona pentru unghii Secret Emotion intr-o formula noua ,previne ruperea si exfolierea unghiilor.”
Ingrdente : Acetona , apa, glicerina si parfum .
Precautii: R11 : foarte inflamabil , R36: iritant pentru ochii ,R66: poate cauza uscarea pielii dupa o lunga utilizare ,R67 : inhalarea vaporilor poate duce provoca somnolenta si ameteala.

Parerea mea:
Un produs super eftin si super bun. Dupa cum vedeti si in imagine se gaseste in patru variante , mirosul persista pana la ultima picatura, cea cu cocos mai ca imi vine sa o manac . Desi costa doar 3 lei e foarte puternica , spre deosebire de altele care au  pretul ei .Nu am avut probleme cu pielea uscata din cauza ei  si nici stari de ameteala sau somnolenta .
Mie imi ajunge cam o luna .Si o recomand mai ales daca sunt persoane in familie care nu suporta mirosul de acetona , aromele acesteia se imprastie in toata camera ,dar miroase a fructe.
O recomand cu mare drag.

Later Edit : Zapacita de mine a uitat sa specifice  sticluta are 100 de ml , si o cumpar dintr-un magazin local , am vazut-o si in Kaufland , dar nefiind o firma de renume cred ca aveti sanse mai amri sa o gasiti in magazinele mici .

Voi ce folositi acetona sau dizolvant fara acetoana?De la ce firma?
V-am pupat:*
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu