sâmbătă, 27 iulie 2013

18 ani si o postare mixta

Buna!!!
Dupa cuma m promis dimineata revin cu o postare ,oficial sunt majora si ma bucur ,daca mai auzeam pe cineva strigandu-ma ~minora~ ,cred ca innebuneam :D
De cateva zile ma tot gandeam ce sa va scriu  , si m-am hotarat asupara a 3 chestii , o manichiura , evolutia mea cu Dukan si va provoc sa ma provocati ( ok, asta suna ciudat) va zic la sfarsit despre ce e vorba .

1.Manichiura . Acum 2 zile am fost sa imi depun actele pentru buletin si dupa am hoinarit prin oras si am intrat si la un magazin cu oje unde am pus mana pe doua Golden Rose Jolly Jewels , pe care le-am primit si la reducere pentru fidelitate 4 lei/bucata .Una dintre ele este 111 :





 Vanzatoarea mi-a zis ca nu mai aduce findca nu se vand  , cum sa nu se vanda minunatiile astea? Eu una nu ma satur sa imi privesc unghiutele .

2.Dieta dukan , de un timp ati vazut pe blog dukan in stanga , dukan in sus  si cred ca e momentul sa vedeti cum am evoluat incepand din 15  februarie 2013 si pana acum :
Prima poza e  facuta in inaurie 2013  iar in cea de a doua aveam  88 de kg .

 Poza e facuta cum 2 zile , cate kg am  nu stiu , cantarul meu arata 54 indiferent cat as pune pe el.Si mentionez ca pantaloni au suferit 2 modificari din iunie pana  acum , dar nu stiu exact cati centimetri au fost lauti . Totul despre dieta gasiti aici si aici.

Si acum  a treia chestie , cea cu provocarea , findca e ziua mea , o sa va raspund la orice intrebare legata de mine . Deci imi lasati intrebari in comentarii sau tag-uri pe care ati vrea sa le fac , in functie de cate intrebari se aduna fac o postare cu ele sau  va raspund direct in comentarii .
V-am pupat va doresc o seara de sambata minunata :*

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu