duminică, 30 iunie 2013

Liebster Blog Award



Pentru azi avem un TAG, la care m-au nominaizat Oana , Claudia  si Vany , carora le multumesc  pentru nominalizare.


Regurile  acestui TAG sunt :

1.Cand primesti tag-ul multumeste-i persoanei care te-a nominalizat si posteaza pe blog link-ul ei.
2.Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.





3.Raspunde la setul de 11 intrebari primite.

4.Alege 11 bloguri care te inspira (cu un numar de followers sub 200) si lasa link-urile lor in postul tau.

5.Creeaza un set de 11 intrebari pentru ei.
6. Lasa-le cate un comentariu celor nominalizati pentru a face tag-ul.

1. Bifat 

 2.11 Lucruri despre mine :
1.Am un frate mai mare cu 2 ani , si mi-as fi dorit si o sora. 
2.Sunt mai baitoasa de felul meu si ca atitudine si ca stil vestimentar, pe cand fratele meu e mult mai linistit .
3.Sunt mai dezordonata decat ar trebui sa fie o fata , dar daca imi umbla cineva in dezordinea mea imi dau seama imediat.
4.Acum vreo 4-5 ani eram obsedata de roz , acum mi-a trecut si am dat-o pe verde.
5.Am o problema cu baieti imbracti in roz neon , nu ma deranjeaza sa ii vad imbracti in haine colorate  , chair si un roz pal , dar in roz neon  pur si simplu nu imi palce.
6.Din februarie pana acum am slabit 20 de kg cu Dukan .
7.Daca mi se recomanda o melodie/trupa  mereu o sa ascult  indiferent de gen.
8.Traiesc la sat .
9.Cand eram mica , eu si gasca de prieteni mergeam la furat fructe (mere, cirese , visine , pere , prune ,coacaze , corcoduse ,etc) cu toate ca fiecare avea in gradina lui  pomi fructiferi cele luate de la vecinii erau mult mai bune :D.
10.Am trecut  in anul 4 de liceu  si  urmez profilul de stiinte sociale.
11. Imi palc chestiile handmade si le ador daca sunt facute de mine  .


3.Am stat si m-am gandit la ce intrebari sa raspund si am decis sa o fac la toate 3 fete,  imi plac foarte mult intrebarile lor .Deci o luam in ordine :


Oana  vrea sa stie :

1.Cum arata o zi perfecta de vara,in viziunea ta?
Impreuna cu prietenii cei mai buni si familia  la munte , muzica distractie , gratar  si eventual o inghetata.
2.Dar o vacanta intreaga?
 Calatorind prin cat mai multe tari cu prietenii mei cei mai buni.
3.La ce culori te gandesti cand spui:vara?
 Verde, roz , portocaliu , galben , turcoaz , albastru .... cat mai colorat
4.Cum te imbraci vara?
De obicei blugi scurti si tricou sau camasa, ar fi cazul sa mai port si eu fustite si rochii mai des.
5.Atunci cand e cald afara niciodata nu te plictisesti sa.....
 Sa ma balacesc  , as sta toata ziua in apa .
6.Ce mancaruri/deserturi/bauturi preferi in zilele calde?
Mancaruri : vara prefer sa imi fac salate cu de toate ,de fapt cu ce gasesc in frigidere/dulap
Deseruri : ingetata , o prajitura facuta de mama foarte racoritoarre si simpla  dar nu cred ca are nume  .
Bauturi :apa minerala ,sunt fan declarat.
7.Ce nu-ti place sa faci vara?
Sa ma scol cu noaptea in cap si sa ma culc mai devreme de ora 2 noaptea.De obicei lenevesc in pat pana pe la 9-10 .
8.Ce produse cosmetice si de make-up folosesti atunci cand este extrem de cald?
Nu sunt adepta produselor de make-up , fond de ten nu folosesc si nici blush, de obicei ziua apelez la un machiaj in culori naturale , sau la conturul ochilor cu fard colorat si rimel iar seara  imi  conturez ochii cu o culoare mai salbatica si cu creion negru sau tus si din nou rimel
 9.Partile mai putin placute ale verii sunt....
Cate o data intervine plictiseala , zilele ploioase , arsurile soloare  , iritatile la ochii in cazul meu  si cam atat.
10.Ce parfumuri folosesti vara?
 Nu am parfum preferat  ,de obicei folosesc ceva usor cu miros florar sau fructat , acum folosesc So sexy... nu gasesc brandul , l-am cumparat dintr-o parfumerie miroase a trandafir si mure .
11.In ce tara ti-ar placea sa-ti petreci concediul/vacanta?
Oriunde , consider ca fiecare tara are ceva de aratat.


Claudia ma intreaba:
1.Daca ar fi sa alegeti un singur produs de beauty care sa va caracterizeze, care ar fi acela?Rimel , cred ca de el abuzez cel mai mult.

2.Ce apreciati cel mai mult la o persoana?
Altruismul si sinceritatea.
3.Ce conteaza mai mult - frumusetea interioara sau frumusetea exterioara?
Cea interioara  , poti sa ai un corp perfect dar sufletul sa fie jegos .Nici frumusetea exterioara nu e de neglijat , toti ne uitam prima data la frumusetea exterioara ,nu la cea interioara .
4.Care este primul produs de beauty pe care l-ati folosit?
Balsam de buze cu gust de capsune cand aveam 11 ani.
5.Cand alegeti un produs de beauty, cititi eticheta sau va lasati seduse de culori si miresme?De cele mai multe ori citesc eticheta , dar am momente cand ma  las convinsa de ambalaj.
6.Sunteti shopaholice sau cumparati cumpatat?
Cu exceptia ojelor fac cumparaturile cumpatat, dar mai am si momente cand cumpar toate prostiile de care nu am nevoie.
7.Ce va face sa reveniti pe un blog?
Cand descopar un blog , ma uit la postarile anterioare , daca sunt chestii care ma intereseaza , revin. 
8Cum v-ati caracteriza intr-un singur cuvant?
Ambitioasa.
9.Fusta sau pantaloni?
Pantaloni.
10.Care a fost cel mai scump produs de beauty achizitionat care v-a placut si pe care l-ati recomanda?
Un fond de ten de la Maybelline, am facut alergie si la el  dar nu asa de severa ca la altele , l-a folosit o verisoara de a mea si sa declarat foare multumita .
 11.Care a fost cel mai ieftin produs de beauty achizitionat care v-a placut si pe care l-ati recomanda?
Rimelul waterproof de la Golden Rose , (7 lei) .Prima oara am cumaprat unul albastru am zis ca nu are rost sa dau o caruta de bani pe un rimel care o sal folosesc o saptamana, am ramas surprinsa de faptul ca rezista mult si nici nu curge , dupa am cumparat si unul negru si la fel , am ramas pacut impresionata de el.

Vany  e curioasa sa afle:

1.Cald sau frig?
CALD , sunt zodie de foc si nascuta vara urasc frigul .
 2.Vacanta in tara sau in strainatate?
Oriunde , am mai zis fiecare tara are ceva frumos inclusiv a noastra doar ca noi stam cam prost cu promovarea.
3.Genul de filme preferat
Actiune si comedie.
4.Machiaj natural sau dramatic?
Natural , cel dramatic nu l-am incercat dar nici nu am curajul sa ma las pe mana mea pentru a realiza asa ceva .
5.Parfumul preferat
Dau in reluare  ,nu am unul preferat , gasesc unul care imi palce cum miroase ,il iau si il foloses pana la ultima picatura ,de obicei prefer ceva florar si fructat dar nu prea tare ca sa nu ma mancace cineva :D
 6.Unghii naturale sau unghii tehnice?
Unghi naturale , nu am avut unghii tehniche dar mi-ar palcea sa invat sa le pun .
  7. Cand ma relaxez imi place sa...
Ascult muzica , stau cu picioarele pe pereti ci cu capul in jos si citesc , imi fac unghiile sau ma intind pe pat si ma holbez la tavan fara sa fac altceva . 
 8.Pantofi cu toc sau platforme?
Oare mai stiu sa merg pe ei ?Am aproape un an de cand nu am mai purtat , pentru mine e un chin sa gasesc un pantof care sa imi vina si sa imi placa.Ii prefer pe cei cu toc  . 
     9.Scriitori romani sau scriitori straini?
Imi plac din ambele categorii , in ultimul timp citesc literatura pentru adolescenti iar majoritatea scriitorilor sunt  americani/germani.
    10.Ai tatuaje/piercinguri?
Nu, am vrut piercing in sparnceana dar parintii nici nu au vrut sa auda de asta, asa ca am renuntat , acum nici eu nu mai vreau.Iar de tatuaj vreau unul dar temporar .
    11.Plaja sau solar?
Plaja , nu am pus vreodata piciorul intr-un solar si nici nu am de gand sa o fac , mi se pare ca e mult prea fals si mai dai si bani pe ceva ce poti obtine pe gratis.

4.Fetele pe care le nominalizez sunt : Diana  , Petra , Carla , Alina  , Andreea si inca o Alina  restul au fost nominalizate sau au mai mult de 200 de fllowers sau au facut tag-ul.


5.Nu o sa creez nici un set de intrebari pentru fete( nu de alta dar fac bataturi la degete )  , le rog sa alega unul din cele 3 (sau cate vor ele) si sa raspunda .


6.Loading now... :)



 Sper ca nu v-ati plictisit (prea tare) de atata citit , v-am pupat si va doresc o duminica minunata
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu