luni, 24 iunie 2013

Heart nails

Buna ,fetelor!!!
Nu v-am aratat de mult un model de manichiura ,asa ca astazi ma revansez.




Nicoleta , o colega de clasa , mi-a facut vineri o surpriza , mi-a cumaprat oja care eu am vrut-o dar am zis ca am destule .E vorba de Gabrini Summer Edition M109, la umbra e albastra iar la soare e mov . 


Acopera foarte bine dintr-un strat .Cum nu ma simt bine cu o oja simpla pe unghii am facut un model pe care l-am vazut la o vanzatoare la un magazin deschis nou  , unde se gaseste  tot ce vreau in materie de manichiura .Preseimt ca o sa dau des pe la magazinul acela , chiar azi am facut niste cumparaturi de acolo  , preturile sunt accesibile  si vanzatoarea nu se uita la mine parca as vorbi in japoneza cand o intreb de banda pentru model.


Si un bonus :
Doua randunele au cuib  la mine de vreo 3 ani . Acum puii invata sa zboare ,iar cel din imagine mai are de lucrat la aterizare , a facut una fortata in jardiniera cu flori de la geamul camerei mele .

V-am pupat!





Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu