miercuri, 26 iunie 2013

Haul

Buna fetelor!!!
Le-am dat unghiutelor mele  o vacanta de 1 saptamana sau 2 , nu stiu exact cat le las depinde de evolutia lor.
Azi o sa va arat ce mi-am cumparat si ce am primit in ultimul timp, e prima mea postare de genul  acesta, deci fara vorba multa :


1.Masca de par Syoss pentru par care se elctrizeaza .Am folosit-o aseara pentru prima data si e foarte buna , mi-a lasat parul moale  , a redus din volum si mi-a accentuat onduleurile.Are 200 de ml si a costat in jur de 15 RON. 
 2.Deodorant Lady Speed Stick , deodorantul meu preferat , pentru mine e cel mai bun din cate am testat , nu lasa urme albe , pe o camasa si pe un tricou lasa pete uleiose dar indiferent ce deodorant as folosi pe acele 2 haine apar urme uleioase , deci cred ca ele sunt de vina. Pret 20 Ron.
 3.Acetona  Elemax , e prima data cand o cumpar deoarece nu am mai gasit acetona de la Sweet Emotion , a costat 2,50 Ron .Nu prea investesc mult intr-o acetona, cea mai scumpa pe care am avut-o a fost la 4 lei.

 3.Sampon antimatreata de care nu ma mai despart , mie frica sa incerc altceva ca sa nu revina ”fulgi de zapada ”.V-am vorbit despre el aici , pare micut dar ajunge cam pe 2 luni si ma spal cam la 3 zile .Pret 15 Ron
 4.Crema cu extract de aloe vera si ulei de argan  de la Cosmetic Plant , ea e pentru ten , eu nu am luat-o pentru ten ci pentru brate , unde a inceput pielea sa mi se lase un pic  si da chair ajuta ,pe mine ma arde pe ten , dar tenul meu e ultra-mega-extara si cum mai vreti voi de sensibil si nu ma mira chestia asta .A costat 11 sau 12 RON , are un miros discret foarte placut si lasa pielea catifelata.
 5.Pensule de pictura .In sfarsit s-a deschis un magazin cu cosmetice unde vanzatoarea are habar pe ce lume traieste si nu se uita la tine de parca esti extraterestru cand intrebi de Golden Rose  Jolly Jewelly sau de banda pentru model.Sunt 6 pensule si un punctator in set si a costat 21 Ron, acum mai trebuie sa astept sa aduca si acrilice .

 6.Ceva dulce, nu?Dietetic, 1,50 Ron batonul  , exista si cu lapte dar imi palce mult mai mult ciocolata amaruie.
 7.Demachiantul meu preferat , habar nu am ce pret are , e foarte bun inlatura chair si machiajul waterproof.
 8.Ochelari de soare , trebuie sa marturiesesc ca nu prea purtam ochelari de soare si nici acum nu sunt preferati mei , dar ochii mei au inceput sa se irite de la soare asa ca  trebuie sa ii port .
 9.Tratament pentru unghi de la Farmec, e prima data cand il cumpar , Carla m-a facut sa investesc in el , acum sa vedem daca face treaba buna. Pret 9 lei

 10.Pila pentru calcaie de la Scholl , cu 2 fete una mai aspra si una mai fina .Eu am piela talpilor foarte sensibila mi se ingroasa una doua si o pila de genul asta e o trebuinta pentru mine.Pret 18 RON si da merita , cealata  m-a tinut 2 ani si ceva  unde mai pui ca am utilizat-o si eu si mama.

 11.Unghiera, nu aveam nevoie de una noua, mi-am luat acum 2 saptamani una dar am pus-o intr-un loc asa de bun incat am uitat unde si cu toate ca am intors camera cu susul in jos  nu am gasit-o si eu am o problema cu utilizatrea ungherei si a forfecutei de catre mai multe persoane.

 12.Pila pentru unghii , fetelor nu imi sariti in cap  ,dar eu cu pilele din carton nu ma impac de nici o culaore fie sunt prea fine ,fie se rup foarte repede asa ca folosesc pile metalice si nu  vad sa imi afecteze in vreun fel unghiile.Pret 4 RON

 13.Trecem in zona cadourilor.De la Nicoleta , o colega de clasa si o prietena foarte buna am primit urmatoarea oja , pe care a am si utilizat-o aici.Am vazut-o intr-un magazin mi-a palcut dar nu am luat-o fiindca si asa aveam destule acasa si ea in ultiam zi de scoala mi-a daruit-o.

14.Pe blogul Mihaelei ,am  castigat  pandantivul acesta minunat , oferit de FelicityStore .Pentru el nu am primit preaviz , era numele de familie gresit, acum nu stiu daca am trimis eu in e-mail Spanc in loc de Spac sau a greist expeditorul , dar fiindca functionara cunoaste adresa mi l-a tinut si mi la dat.  

15.De la Catalina , am primit  bunatati:
Un creion pentru cuticule , solutie pentru uscare rapida de la Kallos, aplicati pentru unghii(floricele roz, petricele mov deptrunghiulare ,sclipici hexagonal galben si sclipici abalstru verzui),3 oje de la Gabrini si una de la Miss Spoty .Ii multumesc inca o data Catalinei pentru surpriza.

16. Tricou  cu imprimeu ,  cam decoltat dar de asta are o brosa in forma de fluturas care mai e si verde :X.E din bumbac si foarte comod.


 17.Rochita alba sport , pe care mi-a luat-o mama , ea ar da orice sa ma vada imbracata acum in rochita undeva in oras dar mie inca mi se pare ca sunt prea grasa pentru rochie cu toate ca imi place la nebunie rochia  parca mi-e frica sa o port .

Cam asta a fost , abia astept sa termin pauza pentru unghii si sa ma apuc din nou de pictat.
Voi ce v-ati cumparat in ultima vreme?



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu