vineri, 7 iunie 2013

Gerovital- tratament anti-matreata

Buna!!!
    Azi nu va vorbesc nici de oje nici de manichiuri , si dupa cum ati vazut de un remdiu anti-matreata.Din capul locului zic ca ACEST REMEDIU A FUNCTIONAT LA MINE ,E POSIBIL CA LA UNII SA FUNCTIONEZE IAR LA ALATI NU .
    Din pacate, scalpul meu e foarte sensibil  de-a lungul timpului am tot incercat , o perioada am mers pe Garnier Fructis , am ramas fidela vreo 8 luni cand din nou am inceput sa fac matreata ,  a urmat o perioda cu  Wash&GO  .Cel mai mult ma tinut Schauma , nu conta  ce sortiment foloseam , nu aveam matreata , de la ei am folosit sampoane vreo 3-4 ani de zile .
    Vara trecuta a revenit matreata , se vedea foarte urat , uniforma mea scolara e neagra si va dati seama cum se vedea ,purtam parul in coada de cal sau coc , testam produse  si remedii naturiste , si le  testam o perioada destul de lunga  , nu ma spalam o data si schimbam samponul , am ajuns disperata , aveam momente cand plangeam din cauza matretii.La sfatul unei coafeze am , incercat sampon pt bebelusi , nu am scapat de matreata, a redus cojile cei drept  si   a calmat iritatiile .Alt tratament este unul de la London care a avut rezultate o perioada scurta de timp , sunt niste fiole , puteti sa le incercati si pe aceste poate la voi dau rezultate bune .
    Salvarea mea a venit de la o farmacie naturista , farmacista, care e o draguta, mi-a recomandat un tratament de la Gerovital  , am zis ori cu el ori fara el , tot una imi e .
T ratamentul e format din lotiunea antimatreata cu ichtiol si samponul cu celas nume.
Solutia  e in jur de 20 de lei , nu stiu exact cat e .


Se aplica ca o masca , odata pe saptamana , are un miros de palante si un parfum care nu stiu inca ce e  , miroase foarte frumos dar e un miros discret , contine si ulei de ricin . Imediat ce o aplicati are un efect racoritor si calmant .Singurul minus pe care  il are e timpul care trebuie sa stai cu ea pe cap minim 3 ore.Daca nu aveti o zi libere , recomand sa o  puneti noaptea, dar sa puneti un prosop sau ceva pe lenjerie fiindca pateaza .Sticluata are 200 de ml , parul meu fiind foarte des imi ajungea de 4-5   ori.
Samponul :
Are un miros de palnte , care de asemenea e foarte discret  si se pastreaza pe par vreo 2 zile.Dupa solutie sunt necesare 2 spalari , sau chair 3 .Pretul samponului e de 15 Lei.

Indicatiile  de folosire ,pretul , si alte opinii le gasiti   aici si aici.

Folosesc produsul de prin ianuarie 2013 , si fie ca ma credeti sau nu , dupa prima utilizare matreata severa se reduce considerabil , iar dupa vreo 4-5 utilizare dispare complet .Am folosit 3 sticlute cu lotiune si dupa am renuntat la ea , am ramas doar la sampon , matreata nu a revenit.
Desi samponul pare mic ,  la mine care ma spal de 2-3 ori pe saptamana, o sticla de sampon in ajunge cam pe 2 luni. 
Recomand tratementul cu cel mai mare drag , pe mine ma salvat de matreata .
Repet ce am zis la inceput , fiecare scalp e diferit , la mine nu a functionat nici un sampon recoamndat de dermatolog .La unii e posibil sa functioneze la altii nu , de asemenea recoamnd si sampoanele + tratamentul London care la mine nu au dat rezultate pe timp indelugat ,la voi s-ar putea sa functioneze .Eu zic din experienta , cautam tratamente care sa fi functionat la cineva 100% , fara sa gandesc ca sunt diferita si ca scalpului meu poate ii palce ceva ce altuia nu i-a palcut , incercati tratamente naturiste facute acasa , la o amtusa de a mea a functionat cu ceaiul de musetel ,si nu va descurajati dac anu dau rezultate din prima , incercati de cateva ori un produs pana sa-l aruncati la gunoi.Si ca sa inchei va mai zic  ceva , nu mereu produsele scumpe sunt bune , un prieten a scapat de matreata cu sampon de urzica la 3 lei care se gaseste la ori ce magazin.
Sper ca articolul sa va ajute .:*
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu