marți, 18 iunie 2013

”Culoare turbata”+ o pufosenie

Neata!!!

Azi o sa va arat o noua oja ce sa gasit locul in  mini-colectia mea , e vorba despre  Leydi nuanta 757 , care eu o vad portocalie , alti zic ca e frez .Cautam un portocaliu  nu am gasit nicaier , nici la Kaufland  , zici ca se ascundeau de mine, in fine mi-am luat gandul de la ea  .Saptamana trecuta intru intr-un magazin mixt ca sa imi cumpar cate ceva si  patroana vorbea cu o alta angajata , ceva de genu  ce culori nebune a primit tura asta e curioasa sa vada cine le cumpara .Hai sa vad ce oje asa ciudate de nu le-ar cumpara nimeni cand ma uit vad un portocaliu nici nu m-am gandit la m cumparat instantaneu.
Ar fi mai bine sa vi-l arat :



Nu am vrut sa-l las simpu si am facut niste floricele .La  scoala o colega cand a vazut culoarea face ”Ce turbaciune ai pe unghii?” de unde si titlu postari.
O da si pufosenia :


Un pui de gaina , care nu stiu  cum a reusit sa iasa asa de colorat , mi-e foarte drag si am nevoie de un nume pentru el /ea , de preferat unisex numele ca nu stiu ce e , aveti ideii?

Asta a fost pe azi , v-am pupat dulce de tot :*







  
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu