miercuri, 5 iunie 2013

Concursuri in blogsfera

Buna!!!
Nu prea  am avut timp sa postez , sincera sa fiu nci nu mi-am facut unghiutele am ramas cu french-ul din ultima postare .In blogsfera circula cateva concursuri foarte frumoase si m-am gandti sa va anunt si pe voi de ele .Primul e cel al Madalinei ,  la care eu o sa ma inscriu sigur, imi place prea mult tema aleasa de Mada si nu am cum sa o ratez , si priemile sunt foarte frumoase ,detalii aici .
Iar cel de al doilea ,aici defapt sunt 4 concursuri aniversare organizate de Mihaela , si ii multumesc din suflet ca ma anuntat prim e-mail de concursurile ei , unul dinte ele imi place foarte mult , si celelalte 3 sunt frumoase dar nu ma tenteaza, poate va tenteaza pe voi , detalii aici , aici ,  aici si aici.
Sper sa va inscrieti si voi :*
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu