luni, 10 iunie 2013

10 Days YOU Challenge

Incep saptamana cu o provocare  ,gasita pe blogul  Alinei (Venus Chic) , pe care il si recomand.Alina impreuna cu alte 2 fete  , au lansat provocare 10 Days You Challenge , si cum era data mai dpearte tuturor doritorilor  m-am bagat si eu .Singura contitie fiind ca la finalul , postarilor sa introducem link-ul  celorlate fete 

Pentru azi 10 sectere , sa vedem:
  1. Sunt obsedata de muzica ,ascult muzica  in cea mai mare parte a zilei  , seara nu pot adormi daca nu ascult cateva melodi .
  2. Ador literatura pentru adolescenti ,  cu vampiri, cu demoni ,cu iubiri adolescentine , multe din carti le citesc pe calculator.
  3. Sunt optimista , vad ceva bun , frumos , chiar daca e sa-l caut cu microscopul .
  4. Mie frica de paianjeni , si cu toate astea imi plac modele de pe ei .Daca vad un paianjen care e destul de mare  ,raman blocata si ma uit la el  , ori arunc cu ceva pe el ( sunt o criminala cand e vorba de paianjeni)
  5. Tin dieta Dukan de prin februarie si cel mai mult imi lipsesc fructele in aceasta dieta .
  6. Sunt foarte timida , mi-e teama sa nu ma fac de ras in public , dar sunt si foarte ambitioasa daca imi propun ceva o fac .
  7. Iert foarte repede , uit la fel de repede .
  8. Sunt cam dezordonata :-” , cand vine vorba de birou doar , in rest sunt destul de ordonata .Cel mai ciudat e ca in dezordinea mea de pe birou stiu fiecare lucru  unde se afla.
  9. Nu mai stiu ce sa scriu :)) Daca am multe chesti pe cap , ma strezez si  ma destresez daca incep sa ii zic unei persoane  am de facut aia si ailata si mai tre sa merg si acolo sa ma intorc sa fac aia si aia  , de obicei tinta acestor chesti e mama , care e deja obisnuita si doar se face c ama asculta .
  10. Vreau sa invat sa dansez in general , dar mai ales break-dance si asta singura in vacanta de vara .
Gata cu mine acum celelate fete :
Asta a fost pe azi , va astept si pe voi sa participati .
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu