marți, 11 iunie 2013

10 Days You Challenge :9 loves

Buna pentru a doua oara  pe azi .M-am calmat si m-am resemnat  , inevitabilul se va produce  , profu ma va lua la misto in stilul lui caracteristic dar asta e .Acum sa trecem la provocarea de azi : 9 placeri.


9.Nail art , logic , nu ?


8.Bijuteriile , in special cerceii (si daca sunt si lungi sunt perfecti , dar si cei micuti simpi imi plac) , pandantivele si bratarile (de preferat lucrate de mine).Inelele si ceasurile imi plac , dar inelele le pierd in 2 timpi si 3 miscari  , iar ceasurile habar nu am de ce nu am mai purtat.
7.Cartile cu vampiri , demoni , chesti supra naturale si de dragote .Sunt copilul amantei(A.M Homes) si Singur pe lume(Hector Malot) mi-au palcut la nebunie , am plans foarte mult la Singu pe lume si la cealata catre am plans .
6.Culoare verde , nu stiu de ce pur si simplu imi palce .


5.Tot ce tine de natura , flori ,animale ,peisaje ...


(doi dintre catei mei , Nero cel mare si Moruzu cel negru si mai mic , singuri cu nume cat de cat normale si motanelul meu Matto)

4.Muzica , ca trupe preferate am multe dar ,de la noi as alege Akcent si din afara Linkin Park.


3. Ciocolata !!! Necesita explicatie ?:D  Nu cred , nici nu stiu ce sa zic, e ciocolata si am zis tot .


2. Filmul Ted si ursuletul meu Teddy


Filmul e foarte amuzant , iar ursuletul e un paradox total . Despre Teddy al meu zic doar ca e primit de Craciun cand aveam vreo 6-7 ani si stiu ca tremuram ca o varga cand il vedeam pe Mosu in fata mea.

1.Familia si prietenii . Nu o sa pun o poza cu familia mea , daca as face asta ,cand ar veni fratele meu acasa de la facultate m-ar decapita.

Asta a fost pe azi , regula ramane valabila , cine vrea sa participe e liber sa o faca cu contitia sa puna liku-urile carte celelate fete :
  

Voi ce palceri aveti ?







Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu