miercuri, 12 iunie 2013

10 Day YOU Challenge : 8 Fears

Buna!!


Ziua a treia , 8 temeri. Greu , nicioadata nu am stat sa ma gandesc de ce ma tem , dar cum totul are un inceput , sa-i dam drumul 

1.Paianjeni 



Mie frica de ei si pace , daca vad unul care e mare raman paralizata si ma holbez la el pana vad ceva cu ce pot sa arunc pe el , pe cei mici ii trimit  intr-un ”loc cu verdeata” rapid .Am citit undeva ca e o frica caracteristica zodiei mele , si in general a celor de foc , dar la mine se mai aduga si faptul ca ma speriat fratimiu cand eram mica cu unul urat.

2.Sa ma fac de ras in public .


In generala imi era foarte frica sa vorbesc  , chair si in fata clasei , uitam tot  ce stiam.La liceu nu prea am avut incotro, majoritatea profilor te scot in fata clasei ca sa raspunzi , nu am scapat de frica , dar sa diminuat considerabil , nu se mai vede la suprafata , acum simt doar un gol in stoamc.

3.  Soparle , serpi si gandaci  , exclus brotaci , cosasi si libelulele


Nu e chiar o frica , mai degraba o repulsie fata de ele , nu stiu exact cum sa zic si cu toate astea , regret faptul ca nu am pus mana pe un sarpe cand am avut ocazia la un circ.

4.Sa ajung sa fiu operta sau sa trebuiasca sa stau internata intr-un spital  

Nu am nimic   daca trebuie sa merg sa imi fac analizele sau sa imi puna o mana sau un picior in ghips , dar ca sa stau internata cred ca imi iau campii in cateva ore .Acum 2 ani am cazut pe gheata si mi-am sclintit rotula , la spital mi l-au pus frumos in ghips de sus pana jos si cica dupa 3 saptamani cand mi-l scoate o sa stau internata 3 zile ca sa nu il fortez prea tare , da cum sa nu? In prima clipa cand am iesit din spital i-am zis mamei ca nu vin peste 3 saptamnai nici in ruptul capului .

5.Frica de inaltimi    


Nu e frica de inaltimi autentica , mereu cand sunt la inatime imi imaginez cum ar fi sa cad de acolo pana jos , tipic mie sa fac cele mai groaznice scenarii.Ca un paradox vreau sa sar cu parasuta si sa fac bungee jumping , daca nu amandoua macar una.

6 .Singuratate 


 Desi nu sunt eu cea mai sociabial fiinta care sa aibe o turma de prienteni , mie frica sa-i pierd pe cei dragi ,sa ma trezesc singura fara familie , fara prieteni,  sa fiu doar eu si persoane pe care nu le cunosc.

Inca 2 la care nu mai stiu ce ca scriu :))

7.Esecuri


Nu de cele mici , dar de cele mari  sa esuez cu facultaea pe care vreau sa o fac , cu viitorul meu , cu familia mea , nu e foarte mare frica asta ,dar exista .

8.Curci si gansaci

Frica asta nu o mai am de mult , dar credeti-ma ca nu mai aveam habar ce sa scriu , asa ca am cedat ultimul loc unor frici din copilarie , credeam ca , gansaci au muscatura veninoasa :)) iar curcile ma bagau in sperieti cu zgomotele lor .Frica de curci mi-a trecut de la sine iar cea de gansaci ,mi-a vindecat-o tata cand mi-a adus  un boboc si m-am atasat asa de tare de el incat nu mai imi pasa ca e gansac  sau ca are muscatura veninoasa ,(oare de unde mi-o fi venit ideea asata ?) il iubeam.


Gata si pe azi , a fost greu , nu uitati sa treceti pe la celelate fete sa le aflati fobiile :



Dar voi ce fobii aveti?Astept raspunsurile la comentarii.







Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu