joi, 13 iunie 2013

10 Day YOU Challenge : 7 wants


Buna!!!
Am ajuns la cifra 7 , unde trebuie sa enumeram 7 dorinte.

1.Sa invat sa cant la un instrument 

 

 Fie la chitara , fie la pian , de preferat pianul .In imaginea de mai sus e o scoala de muzica din China , trebuie sa recunoastem ca aici au avut imaginatie .

2. Sa invat sa dansez break-dance /hip hop.

Nu stiu de ce imi doresc chestia asta , doar mi sa pus mie pata pe asta si am inceput sa invat miscari si pasi.

3.Sa sar cu parasuta/ bungee jumping


Una dintre ele , dar as prefera sa pe amandoua , multa lumea mi-a zis ca sunt nebuna la faza asta.

4.Sa slabesc pana ajung sa imi placa cum arat .

Am fost mai grasuta de cand ma stiu , acum tin Dukan care da rezultate si am scapat de 20 de kg  dar mai vreau sa slabesc ceva .

5. Sa dau de carnet , dar mai incolo si ca tot se incadreaza sa conduc o motocicleta
...nu stiu ce explicati sa dau aici...

6. Sa  urmez facultate de psihologie de la Cluj .

7. O pisica mica /un catel mic

De preferat sa ramana mereu mici :D , nu e vorba canu ii iubesc cadn cresc , ii iubesc ,dar sunt mai adorabili cand sunt mici.



Gata si pe ziua de azi , pe maine va pregatesc o manichiura .
Dar pana atunci va invit la celelate fete :
SI de asemenea va invit sa imi spuneti  ce dorinte aveti ?






Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu