duminică, 16 iunie 2013

10 Day YOU Challenge : 5 Foods


Buna!!!

Deci pe azi 5 feluri de mancare.
Cum eu de prin februarie nu am ami pus gura pe nici o mancare normala si am mancat dor a la Dukan , asta o sa va prezint 5 feluri de mancare , foarte gustoase si  cu putine calorii .


sursa


Vati gandit vreodata ca veti putea manca shaorma intr-o dieta ?Nici eu,  dar  uite ca e posibil si e geniala, de gust ce sa zic e extraordinara .Fata de reteta initiala eu fac un sos cu  iaurt usturoi si alte chesti  iuti pe car ele am in dulap .


sursa

Dieta Dukan se bazeaza pe carene + legume in mare parte , desi de obicei manac o salata cu piet de pui la gratar , sunt zile cand vreau altceva si rulada aceasta e foarte bien venita.

sursa

Foarte racoritoare :X

2.Peste
sursa

Eu il prefer simplu la cuptor cu lamaie .

1.Prajitura cu  budinca de vanilie

sursa

E super deliciaosa .BLatul se face din 2 oua , 2 lg de tarate de ovaz 2 lg de iuart ,2 lg de branza
 si praf de cop/bicarbonat de sodiu  .Se baga la cuptor pentru  20 de minute la 200 grade , se scoate si se toarna budinca preparata comform indicatilor de pe ambalaj .Poate sa fie orice budinca dar eu am incercat doar cu cea de vanilie .

In speranta ca nu salivati prea tare va invit si la celelate fete :






Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu