luni, 17 iunie 2013

10 Day YOU Challenge: 4 Books

`Neata!!!


Pe azi 4 carti .Doar 4?Nu-i corect.Desi nu ma pot lauda ca sunt o inraita a lecturii din nastere ,spre rusinea mea , pasiunea pentru carti a inceput recent , cam pe la sfarsitul calsei a 8 a .

1.Seria Vampirii din Morganville - Rachel Caine

DA, sunt si o fana a coltilor .Seria are pana acum 13 volume , la noi aparute doar 8 , cred ca o sa ma apuc sa le citesc in engleza , ca daca astept sa traduca toate volumele ,ma marit si tot nu le termin de citit .

2.Triologia  Culorile Dragostei-Krestin Gier


Calatori in timp , secrete , multa istorie  , si intampalri care te tin in suspans  in fiecare pagina .

3Seria Ingerul noptii - Becca Fitzpatrick

Alta serie  pentru adolescenti , aceasta are patru volome dar al patrulea  nu l-am gasit , si sincer va pun ca mor de curiozitate ce o sa se intample findca a 3-a carte lasa actiunea in aer  .

4.Domnisoara cu ochi verzi - Maurice Leblanc

Sincer cartea asta am ales-o dupa nume , findca si eu am ochi verzi si am zis de ce nu ?

Stiu ca trebuia doar 4 carti , dar din toate pe care le-am citit  , astea mi-au palcut cel mai mult si nu aveam cum sa zic doar un nume din serie .Primele 3 pentru  nu se bazeaza pe aceliasi clisee , inafara de inceputul la prima si a treia  , restul e cu totul altceva si chiar m-au facut sa caut informatii despre unele chestii .

Stiu ca nu e ok sa citesc prea mult pe calculator , dar la mine in oras este o singura librarie care aduce carti si de genu si  de obicei se dau ca painea calda  de aceea daca cineva doreste am in format electronic primele 7 volume din seria Vampiri din Morganville ,Seria Culorile Dragostei , si Primele 3 volume din Seria Ingerul noptii , daca le vreti  : madalina_35_mada@yahoo.com.

Si sa vedem ce carti recomanda celelate fete:

Dar cartea voastra preferata care e ?
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu