marți, 18 iunie 2013

10 Day YOU Challenge: 3 films

Buna!!!
Azi era cat pe ce sa fiu devorata ,de unul dintre colegii mei de banca , la propriu, miroseam a cafea de la exfoliantul p ecare mi l-am facut aseara , culmea ca mirosul a persistat mai mult  si cum el e fan inrait al cafelei se uita la meine ca la o masa copioasa.


Am ajuns si la ziua cu numarul 8 , in care trebuie sa va spun 3 filme.

3.Transformers (toate )
sursa

Sunt fana a acestor robotei inca din copilarie cand au aparut primele desene cu ei , nu ratam nici un episod , si eram faorte fericita cand am aflat ca se face si filmul.

2.Veronica
sursa

Stiu ca e pt copii , dar il iubesc, nu la-m vazut in copilarie , prima data la-m vazut acum 3-4 ani si copilul din mine sa indragostit instantaneu de el .

1.Olympus has fallen

sursa
Mor de curiozitate sa vad ce recomanda celelate fete :


V-am pupat :*

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu