joi, 20 iunie 2013

10 Day YOU Challenge :2 songs


AM ajuns si la penultima postare din aceasta provocare in care trebuie sa va spun 2 melodi preferate.Cele care ma urmaresc de ceva timp stiu ca printre trupele mele favorite se numara Akcent si Linkin Park deci melodiile sunt :
1.Akcent-Poveste de viata 

Iubesc trupa asta de cand eram mica , si se pare ca melodiile lor nu ma plictisesc chiar daca le ascult de peste 10 ani , cel ami mult imi plac melodiile din perioda cand era si Marius in trupa dar si cele noi nu m-au dezamagit.

2.Linkin Park- The Catalyst

Despre trupa aceasta am aflat de la fratimiu ,el fiind un rocker inrait.Imi place ideea de rock hibrid si imi  mai palce faptul ca Mike canta faorte repede si clar Chester are o voce minunata , as putea sa-l ascult o saptamana intreaga fara sa ma plictisesc , poate si mai mult .

Acum eu chair vreau sa vad recomandarile fetelor :

Si ma roade curiozitatea care e trupa vaostra pereferata  sau cantecul preferat ?
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu