miercuri, 15 mai 2013

TAG : My Perfect Imperfection

Buna!!!
Diana , ma taguit si pe mine si eu tin sa-i multumesc pe aceasta cale .Deci sa nu mai lungesc vorba si sa trec la treaba, nu?
Reguli:

  1. Enumera 3 defecte fizice , imperfectiuni care te deranjeaza
  2. Numeste 3 calitati fizice , lucruri care iti palc la tine
  3. Vorbeste despre ele ,exact dece te deranjeaza.iti palc ,modul in care te fac sate simti.
  4. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane


  1. Trei defecte :
  • Kilogramele mele in plus , de cand sunt mica am fost mai plinuta dar, acum 2 ani am pus foarte multe si inca incerc sa le dau jos .Aici chiar ma ajuta dieta dukan o tin de ceva vreme ,se vede ca am slabit , dar nu m-am cantarit daca nu am cat vreau, renunt .
  • Volumul parului , am extrem de mult, dupa ce il spal daca il las sa se usuce de la sine  devine o capita de fan , ca sa-l calmez am folosit o groaza de produse dar unele aveau un miros foarte urat , iar altele nu-si faceau ca lumea efectul pe capul meu , asa ca cum  il apelez la impletitura intr-o coada cand e ud , parul meu fiind ondulat si de la natura ii accentuez usor  in acest fel buclele.
  • Talpile mele uriase, am 17 ani si port 42 la papuci , trebuie sa umblu prin toate magazinele posibile sa imi gasesc ceva de incaltarea, de pe net de obicei imi vin mici si cele care sunt 42,5 de obicei nu imi plac.
 2.   Trei calitati :
  • Inaltimea , am 1,81, si sunt mandra de asta acum .Daca ar fi fost sa fac tag-ul acum cativa ani sigur se gasea la defecte , in generala mi-am considerat inaltime ca un defect deorece eram printre cei mai inalti  din scoala , ajuns la liceu mi s-au deschis ochii sa vad ca nu sunt singura fata inalta si ca e un MARE avantaj , mai ales la kg mele in plus desi au fost multe arat bine .
  • Ochii , sunt mari , verde inchis pe margina ,in centru , verde spre caprui si mai au si picatele negre 4 pe stangul si 2 pe dreptul.Isi schimba culoare in functie de stare si  vreme .
  • Unghiutele , logic : D , imi place forma lor , sunt mari chair dac asunt taiate scurte , am loc sa desenez pe ele ce vreau .
3.  Rezolvat
4. Cele 5 fete pe care le nominalizez sunt :


Acum va mai zic ca pe blogul  Georgeanei am castigat 3 oje minunate saptamana trecuta, cred, ele au ajuns vineri , luni am primit instiintarea , marti le-am ridicat , si azi urmeaza sa imi fac unghiutele.
Cele 3 oje sunt :

Nu ma-m putut abtine si am aplicat ieri  oja  GR  Jolly Jewels ca un french , nu am poze , poza cu ojele  e facuta cu camera web, deorece telefonul meu e intr-un castron cu orez :)). La plouat oleaca si nu mai functionau 2 taste , si stiam de la un baiat care lucreaza in domeniu ca  orezul atrage apa .
Multumesc Georgiana pentru priemiu si Diana pentru tag.
 PA!PA!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu