miercuri, 8 mai 2013

O leapsa .....ALTFEL

Salut !!!
Oana , care este o draguta, m-a nominalizat la o leapsa , una mai iesita din comun  si la  care trebuie  sa  te gandesti ce raspuns sa dai .

 Descrie-ti viata,in momentul actual,printr-un singur cuvant : Okay , cred ca e cel mai potrivit acum , nu sunt mega super multumita de ea ,vreau mai mult  , si ma agat de viata  sa obtin ceea ce vreau , findca stiu ca pot , si nici nu e una mizerabila , e o viata normala la 17  ani , din punctul meu de vedere.

Daca l-ai "intalni" pe Dumnezeu si ai putea sa ii adresezi o singura intrebare,care ar fi aceasta?
De ce exista atata nedreptate in lume?  Mi se pare ca unii obtin pe moca totul , si uni muncesca  pentru  aceeasi chestie , si ca unii care sunt capabili nu obtin ceea ce merita

Se spune ca "Niciodata nu trebuie sa zici niciodata".Insa tu esti convinsa ca NICIODATA: Nu trebuie sa renunti , si ca trebuie sa continui daca pierz sau castigi , trebuie sa merg mai departe si sa fiu eu convinsa ca pot sa fac un lucru , si sa perseverez incerc pana reusesc dandu-mi seama unde am gresit  data trecuta.

Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte? Iubirea cred ca e un sentiment care nu-l poti defini pe indelete indiferent cat d emulte cuvinte ai folosi.SI totusi cred ca optez pentru : afectiune, respect incredere , sustinere , iertare, acceptare si deja sunt multe  =))

 Daca ai putea sa dai un defect pe o calitate,care ar fi acestea? As da timiditatea mea pe o atitudine  mai ”rea”.Nu sa fiu o persoana de piatra pe care o ia gura pe dinainte si taie si in stanga si in dreapta , doar ceva mai indrazneata sa nu mai regret ca nu am zis o idee care se dovedeste a fi buna , sa nu mai ma urasc findca as fi putut sa fac ceva si nu am facut .Desi in ultimul timp am inceput sa iau unele masuri in privinta asta .

 Daca o persoana iti face rau in mod intentionat,cum reactionezi?Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti? Depinde si de raul facut, desi din fiere iert si uit repede , daca isi cere si scuze cel mai robabil sa sterg cu buretele intamplarea , prefer sa ma agat de partea buna a unui om indiferent cat de mica ar fi ea .Cu aceiasi moneda nu platesc in cel mai rau caz vreau sa uit ca exista persoana respectiva. *Te-ai intrebat vreodata care ar fi "rolul" tau in aceasta lume?.Si daca raspunsul este afirmativ,ai gasit un raspuns? Cred ca toti ne intrebam ce rol avem noi in lume, si desi nu gasim un raspuns concret mergem mai departe.Eu sunt convinsa ca avem un rol in lume fiecare dintre noi este special si are rolul stabilit.

*Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?Nu cred , si nu fiindca as fi avut un trecut perfect , am facut greseli , dar daca eu le repar automat mi se schimba toata viata si nu stiu dca in bine sau in rau .

Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?Sunt multe : bunicul din partea mamei , nicioata nu ridica vocea , avea un calm extraoridinar si o vorba buna pentru fiecare , mama findca e mama si a reusit sa ne educe pe mine si pe fratele meu mai mult singura , deoarece tata lucreaza in itali a de cand eram mici si noi am ramas pe capul ei , e o fire foarte spintana si supune verde in fata , cee ce eu nu prea pot sa fac. Tata findca a avut ambitaia sa treaca peste un atac cerebral , si is continua viata ca si cum nu ar fiexistat aceea perioada. Si fratele meu il admir findca nu il afecteaza nimic , e pasiv la tot ce se intampla pe cand eu sunt o sentimentala, uneori as vrea sa pot sa fiu ca el sa trec peste toate si sa nu imi pese.

Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?Imi stric toata dispozitia, il comatimesc , s ama gandesc toata ziua care e posibil sa fie cauza lacrimilor , daca pot il ajut , cel putin il sustin moral.*Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait cum ti-ai petrece-o? ALaturi de familie , ca si cum nimic nu e pe cale sa se intample ca sa nu se agite pentru mine.*Gandeste-te cum erai acum 5 ani,ce aspiratii si vise aveai?Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan? Acum cinci ani , aveam 12 ani , eram un copil , inca eram geloasa ca bunicul din partea mamaei il lua in brate prima data pe fratele meu fiindca e singurul nepot. Aveam vise de copil , singurul vis pe care l-am realizat e ca am ajuns la liceu , si ca am luat peste 9 la examenul de de romana dintr-a opta

Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?
Nimic, prefer sa ma loveasca viata , sa pot sa iau  o decizie ,nu sa imi fac planuri  ca sa evit ceva. 

Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti,insa tu la randul tau il faci
Critic la prima vedere , fie ca e vorba de haine de muzica , de orice , pun unele etichete , care se deovedesc a fi gresite , aici ma bucura timiditatea findca le tin pentru mine.

Gata,  chiar ca e o lepasa foarte interesanta. Dupa cum stiti regula o sa trebuiasca sa o dau mai departe unor bloggerite :
1 Madalina - misshappyandhernails.blogspot.ro
2 Diana - didiibeauty.blogspot.ro
3 Lavinia -http://unghii-pictate.blogspot.ro/
4 Gabriela -http://gabriela-popescu.blogspot.ro/
5 Carla- sunafterstormblog.blogspot.ro
6 Alina -http://venuschic.blogspot.ro/
7 Petra -http://makeupmania86.blogspot.ro/
8 Lorena -http://miss-lorrie.blogspot.ro/
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu