duminică, 12 mai 2013

Manichiura rock

BUNA!!!
Mereu mi-a placut sa ascult muzica , sa descopar trupe noi , fie romanesti , fie din afara , si sa ascult mai multe genuri de muzica , incepand de la muzica clasica, pop , rap , dance , folclor underground , dubstep , rock (cel mai mult  soft rock)  si ce o mai fi .Zilele trecute  am descoperit trupa Amaranthe , care a inspirat si manichiura pe  care am purtat-o zilele acestea.

De obicei imi faceam modelul pe degetul inelar dar , Vanaya , mi-a dat ideea sa incerc si alte combinatii , sincera sa fiu nu m-am gandit la altfel de combinatii niciodata ,deci multumesc Lori pentru idei .

Pentru manichiura asta am facut o nota muzicala pe degetul mic iar pe aratator logo-ul trupei Amaranthe ,care mi sa parut cel mai usor dintre toate logo-urile de trupe pe care le-am incercat , desi nu le-am aratat fiindca camera mea  de la telefon nu coopereaza la unele manichiuri .


Patru melodii  ale trupei sunt deja printre pereferate ,le gasiti aici aici aici si aici (ultima o ador:X)
V-am pupat :*
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu