sâmbătă, 25 mai 2013

Manichiura cu tinte

Buna!!!
Astazi va arat manichiura pe care o port de joi , si inca rezista .Vroiam sa incerc oja albastra de mult timp dar a ajuns dintr-un accident sub biblioteca si operatiunea de recuperare  a fost foarte complicata  dar a avut succes.E vorba despre a 3 a oja castigata pe blogul Georgeanei  ,Golden Rose Rich Color 16.
Si manichiura mea :

M-am indragostit de nuanta aceasta de albastru.

Degetul aratator a avut parte de un regim mai special, am aplicat oja neagra si tinte pe el. Am vrut sa fac logo-ul trupei Linkin Park , care arata cam asa :
Dar eu nu am avut loc si nici tinte suficiente ca sa fac si cercul asa ca am ramas doar la Lp-ul dinauntru lui  .Eu zic ca seamana , cat de cat . 



 Nu m-am putut abtine sa nu fac niste poze si in soare .Ce iubesc eu la oja GR este ca are un luciu superb fara top coat ,  de obicei aplicam top coat la toate manichiurile dar pe oja scrie  ”Ultra Shine & Lasting” si am fost curioasa sa vad daca e asa de ”ultra” cum zice si spre surprinderea mea este.
Pe final va las cu o melodie a trupei , una de care inca nu m-am plictisit , aici cred ca are influenta  si faptul ca Chester e in topul celor mai bune voci , dupa mine :


V-am pupat!!!



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu