joi, 16 mai 2013

GR Rich Color 18

Buna !!!
In postarea de ieri va povesteam ca am castigat 3 oje superbe pe blogul Georgeanei .Azi va arat 2 dintre ele ,Golden Rose Rich Color , nuanta 18 si Golden Rose  Jolly Jewels 122. De ultima am fost super-mega-extra incantata , cautam de mult oje din colectia Jolly Jewells , dar tot nu reuseam sa le  gasesc .
Unghitele mele arata asa :
VERZI :X, cum altfel?

Modelul e unul foarte usor de facut , e unul dintre preferatele mele , si unul dintre primele mele modele pe care le-am incercat dupa ce am aflat ce se face cu o pensula de nail art .



Telefonul meu nu surprinde frumusetea ojei Jolly Jewels  , sper ca se intelege , oricum , e o oja SCLIPICIOASA superba ,  are sclipici mic auriu si sclipici mare argintiu , m-am indraogstit de ea . 


 Ii  multumesc din suflet Georgeanei pentru premiu :*
 Ce ziceti va place ?
V-am pupat  :* 
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu