luni, 13 mai 2013

DIY: Tricou cu decupaj

Helloooo!!!
Saptamana asta a inceput destul de bine pentru mine , am scapat de teza la economie si am o stare de spirit asa de buna incat imi vine sa topai prin casa.Sper ca si lunea voastra a fost la fel de buna.
Am vazut ca se poarta foarte mult tricourile cu decupaje , si ca pe internet e plin de tutoriale cum sa faci unul cu cap de mort (skull cut out t-shirt).Cam ar trebui sa arate  un tricou  :

Destul de dragut, al meu nu a iesit chiar asa , adica nu a iesit deloc asa si am incercat alt model , ceva mai dragut de data asta : fluturasi.
Aveti nevoie de :
  • tricou cu o marime sau doua  mai mare (eu  folosit unul de la fratele meu , de ale mele imi era mila :))  )
  • Creta/ marker fosforescent (recomand creta de pe unele tesaturi marker-ul nu iese la saplare)
  • Optional: sablon cu modelul , daca sunteti cat de cat  talentate la desen (eu sunt exclusa de aici) puteti desena direct pe tricou si cutter sau cutit splecial pentru hartie
  • Foarceca
  • Rabdare 

Asa arata tricoul meu , in spate, voi puteti face decupajul unde vreti si ce marime doriti .
Aici este sablonul pe care l-am utilizat ,este  pe juamtate dupa ce il printati/desenati pe hartie , indoiti hartia pe juamatate si taiati  cu cutterul asa o sa va iasa un fluture simetric.Intoarceti tricoul pe dos, puneti-l pe ceva tare si drept ,masa sau parchet (eu am lucrat mai bine pe parchet) , pozitionati sablonul , si cu creta desenati toate golurile (merge  foarte repede daca tineti creta pe laterala) .Dupa urmeaza partea grea  decuaprea  , asta dureaza destul de mult la fluturele mare.
Eu am facut unul mic in fata , jos si unul pe maneca:

Am utilizat acelasi sablon rediminsionat , la cel mic e bine sa utilizati o forfecuta de unghii .
Dupa ce ati decupat, tricoul e gata de purtat , fie il purtati fara ceva pe dedesupt cu ceva de alta culoare pe dedesupt. In poze se afla un maieu roz .
Da, cam asta se intampa cand eu  ma plictisesc, ma apuca handmade-ul.Eu am purtat tricoul azi si a atras mai multe priviri si complimente decat ma asteptam.

E destul de simplu de realizat , puteti face orice va trece prin cap , flori , inimi , bomboane ,etc.




Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu