marți, 28 mai 2013

Colours of the rainbow TAG

Buna!!!
Pe bogul  Alinei , pe care va recomand sa-l cititi  ,  chiar merita , am gasit un tag foarte dragut. Culorile curcubeului- leapsa (suna mult mai bine in engleza , clar :)) ).Regula tag-ului e sa arati  produse preferate  in culorile curcubeului   ,plus ceva multicolor si ceva roz.Eu o sa-l modific putin , putin mai mult , majoritatea produselor mele sunt negre , mov , gri , bej  ,deci daca vreti un curcubeu emo vi-l ofer eu.


M-am decis sa aleg in functie de culorile curcubeului , obiectele care sunt aproape de mine , si la propriu si la figurat .
ROSU:
Agenda in care scriu toate tampeniile posibile  si un elastic de par  care il mai port ca si bratara.
PORTOCALIU

Un motochin ( sau o chestie ) care il am la penar pe post de breloc + carte si caietul special  de engleza care cantaresc o tona :))
GALBEN:
 Odorizant de camera cu miros de trandafiri albi , marker fosforescent  ,cutter , stikere ,un soare de plus primit de la Mos Craciun la grainita in grupa mare sau mijlocie , nu mai stiu exact si o cutie de cercei.
VERDE 

Semn de carte , marker fosforescent , elastic de par , plantele din camera mea (unele din ele) si fratele mai mare a motochinului  portocaliu.
ALBASTRU
Set de 3 tablouri  cu un curcubeu  si niste piramide de sticla , cercei si marker fosforescent , am terminat cu markerele .

INDIGO

Penarul meu , indigo cu inimioare mov .
VIOLET
 Toca si panglica  de la sfarsitul calsei a-8-a , facute manual , ambele , de vreo 10 fete si a fost foarte greu .Ursuletul Teddy le poarta de atunci , si el e tot cadou de la Mos Craciun .SI cercei mov , prmititi de Craciun   anul trecut de la un coelg de clasa ,Rudolf (Rudy), erau ambalati in cutia galbena care am pus-o mai sus  .
MULTICOLOR
Gentuta mea cu oje (vreo 50 ) sunt cam putine :D
ROZ
Portfardul meu , pe care bloggerul il pune invers si un maieu roz pe care l-am purtat foarte mul tin ultimul timp 


Acesta a fost tag-ul ,sper ca nu v-am plictisit  .Orice fata vrea sa preia tag-ul fie in forma initiala fie in forma mea e invitata mea , doar ca o sa am rugamintea  sa spuna ca il va face sa-l pot citi si eu .
Va-m pupat si va doresc o zi foarte buna :*




Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu