miercuri, 22 mai 2013

Abstract nails

Buna!!!
Cred ca acesta e cel mai potrivit nume pentru manichiura mea .Nu stiu daca exista vreo denumire pentru ea asa ca o sai zic simplu manichiura cu ajutorul scobitorii.
Pozele:




Nici ca ma asteptam sa se vada mai clar .E prima oara cand incerc un astfel de model la care rezultatul este genial (modesta de mine :)) ).



Modelul este unul super rapid mi-a luat in jur de 20 de minute .Vroiam sa vi-l arat ieri dar a fost o zi tare agitata ,ziua de nume a mamei  , musafiri peste musafiri si toti sa ma vada cum arat ,ca nu m-au vazut de cand am slabit .Numai reuseam sa ma strecor in camera si tot apareau alti si tot asa pana cand nu am mai avut lumina naturala sa fac pozele.
Si pe final niste flori :

Ornamente florale realizate de mama .Si  bujori primiti ieri, pe care i-a pasat la mine in camera :

Imi palc florile extrem de mult , dar mai am oleaca si camera mea devine gradina botanica , am flori de toate mamele prin toate colturile :))

V-am pupat :*








Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu