duminică, 21 aprilie 2013

Animal print

Buna!!!
Astazi in sfarsit am terminat cu cititul si am timp sa postez. Ultimile zile mi le-am petrecut citind Culorile Dragostei de Kerstin Geir( o triologie pe care o recomannd tutoror pasinatilor de Young Adult Fiction sau de calatori in timp , desi titlul seriei sau a volumeleor nu prea are legatura  e o serie superba) si Sarmanul Dionis (care oricum l-as intoarce nu inteleg nimic din el).Destul cu cartile si sa trecem la unghiute:


Prima mea incercare cu animal print , care chiar imi palce cum a iesit , la culori am aruncat un ochi pe blogul Catalinei , care avea niste unghii tare dragute cu culorile acestea si m-am pus si eu pe treaba.
Pe sfarsit va las cu o melodie indiana care pe mine  ma face sa ma zbantui si pe scaun , chiar daca nu inteleg ce zice  :


  
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu