vineri, 19 aprilie 2013

Accesoriul oricarei printese

      Inca din povestile copilariei , stim ca printesele au rochia si cel ami imoprtant pantofii pe care se pune foarte mare accent in orice poveste , sa amintim numai de Cenusareasa.
     Acum ceva timp mi-am primit si eu sandalele de printesa de la ZorileStore.ro , datorita caampaniei Blogger Ambasador pentru ZorileStore organizata impreuna cu BlogAward.ro .
    Desi cand am inceput sa navighez prin magazinul lor virtual eram un pic dezamagita ca la marimea 41-42 nu e o gama mai larga de produse , supararea mi-a trecut imediat cand am dat de sandalele de la Grenda.
Asa arata sandale mele de :




Sandalele sunt  perfecte , nici pe comanda nu cred ca mi se potriveau asa de bine, sunt foarte comode , au o talpa rezistenta si tare .Cand gasesc sandale care sa imi fie bune , pun mare pret pe cat de fin sunt lucrate , iar aceste  sunt foarte fin lucrate si foarte bine gandite , curelusile din material sintetic sunt foarte finute si  ceea ce iubesc este ca nu aluneca pe picior , nici talpa nici curelusile , iar pietrele de culoare chihlimbarului le da un plus de eleganta.Ceea ce mai ador la ele este curelusa  dintre degete , de obicei mie , la alte sandale in de genul aceste, mi se intampla sa roada unul dintre degete , dar la ele nu sa intapmat asa cu toate ca le-am purtat pe post de papuci de casa destul de mult .


Pe site le gasiti aici , la pretul de 120 de lei .


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu