sâmbătă, 30 martie 2013

ZorileStore.ro cauta ambasador

Buna!!!
    Zilele trecute am aflat de o campania  organizata de ZorileStore.ro si BlogAwards .In cadrul acestei campanii toti bloggeri participanti primesc articole de incaltaminte , la alegere din categoria Curatenia de primavara. Dupa ce papucii ajung la blogger , v-a trebui sa scriem un review ,iar autori celor mai bune si originale  10 review-uri   intra in cursa  pentru titlul de a  Blogger Ambasador  ZorileStore.

Acum sa va arat ce am ales eu , desi sunt multe articole care  imi fac cu ochiul pe site , marimea 41-42 nu e asa generoasa :D, asa ca m-am oprit la aceste sandale :


Pe aceastea le-am ales eu , mi se par foarte frumoase si cred ca merg cam la orice tinuta pe timp de vara ,
pe site le puteti vedea la urmaturul link: 
http://www.zorilestore.ro/sandale-femei-grendha-topazio-fem-f-80696_21987 .
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu