luni, 4 martie 2013

Un altfel de french

HEY!!!
In sfarsit mi-am gasit cheful de postat , motanelul meu sa lovit la o labuta si  avea infectie , si nu prea se impaca cu mirosul cremei cu care trebuie sa il dau  , dar nu fac cum vrea el, cu toate ca i-am stricat ziua de nastere (2 martie) cu inceperea tratamentului   eu prefer sa il stiu sanatos, chair daca se supara pe mine.
Acum , lasandu-l pe Matto sa stea suparat , va arat un modle care se face super rapid , eu apelez la el de fiecare data cand nu am timp sa fac modele pe unghii:


E vorba de dipping nails ,  cred ca e cel mai usor model  mai ales ca nu trebuie sa fie simetric si ordonat .Tot ce aveti nevoie e un punctator si oja , ce culoare doriti .
Si  ca un mic cadou pentru motanelul meu , va arat cum si-a petrecut el toata ziua de nastere:

(ca doar nah e sarbatorit si ranit cine sa-l deranjeze)
Si cam asa se uita la mine cand ma vede cu crema in mana:

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu