duminică, 24 martie 2013

Oje parfumate

Buna!!!
Stiam ca exista oje parfumate , dar sincera sa fiu nu am cautat prin magazine sau pe net asa ceva .Chiar si cele pe care le am  le-am gasit intamplator. Le-am cumparat pur si simplu fiindca nu mai aveam alb si vroiam si o culoare mai discreta care sa nu fie roz sau bej si am optat pentru un alb sidefat .
Vorbesc despre ojele de la Fire Rose in nuantele 31(alb sidefat) si 37(alb mat)  :

Cea alba mata miroase a lapte cu zahar ars :X, a copilarie  pentru mine , laptele cu zahar ars este un tratament minunat pentru raceala si are un gust minunat .

 Cel alb sidefat nu stiu exact a ce miroase , are un miros florar dulce , destul de puternic , dar dupa ce e pe unghii nu mai miroase asa tare .

Ojele au 15 ml si costa in jur de 3 lei  / buc.


Ca si consistenta sunt foarte bune , cea alba mata acopera foarte bine dintr-un strat , iar cea sidefata eu o dau in 2 straturi ca sa fie mai evidenta dar arata bine si intr-un singur strat.Singurul lucru care nu imi place ar fi pensula care e cam subtire , cea de la oja alba e perfecta pentru french daca nu folositi benzi .

Si pe sfarsit  o melodie care am auzit-o la Romani au talent , un numar la care nici nu respiram :D :




Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu