vineri, 8 martie 2013

8 Martie

Incep prin a ura un sincer  LA MULTI ANI!!! tuturor fetelor si femeilor
Va doresc o primavara cu toate visele implinite , sa fiti rasfatate , iubite, fericite, frumoase si mereu cu zambetul pe buze.
http://showpodzone.blogspot.ro/2012/02/urari-de-8-martie-pentru-femei.html
Acum sa va ce am pe unghiute :




Aseara nu aveam nici o idee cum sa imi fac unghiile , alb nu mai aveam , pana la urma am ales turcoaz pentru ca bluza pe care am purtat-o are aceiasi culoare.
Iar Vartaliot nu prea ma lasa sa fac poze , si ca sa nu fac discriminare intre el si pisica , ieri a fost si ziua lui :


Si acum vreau sa va mai arat cel mai dragut cadou pe care l-am primit , astazi  , e cadoul din partea baietilor din clasa :

Eu curioasa din fire , fiindca stau cu doi baieti in banca si mai stau si 2 in fata mea , stiam ca au strans bani dar nu si ce aveau de gand sa cumpere , si 2 ore am stat ca pe jar vazand pungutele de cadou in banca celui din fata mea , noroc de profesoara de geografie ca le-a zis sa nu ne mai tina in suspans si cadoul meu este:
O pereche de cercei  superbi ,pe gustul meu :X:X:X
Cel mai interesant a fost ca au fost cadouri personalizate , fiecare fata a primit altceva, brose , cercei , bratari coliere, pandantive  .
Cam asa arata in ureche: 
Nu degeaba cele dintr-a 10 G zic ca avem baieti draguti , chair aveam.

Si o dedicatie muzicala pentru voi :



Vam pupat :*:*:*




Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu