joi, 28 februarie 2013

Vine , vine primavara...

Bună!!!
Zilele astea am fost cam zapacita, dar in sfarsit am o zi mai  libera si timp sa postez ceva.O sa va arat un model super simplu de facut acasa,  si care se potriveste si cu luna martie.E vorba de niste ghiocei, e a doua mea incercare cu ghiocei , prima nu v-am aratat-o fiindca nu am fost atenta si nu  asteptat sa se usuce si     m-am bagat la somn si dimineata pe unghiile mele era un model abstract.
Acum sa va arat modelu pe care l-am avut astazi:


Oja folosita ca baza , este  una de la Leydi , numarul .....aaaa nu are numar , nu are eticheta ,  noroc ca le cunosc modelul de sticla,  (din cate le cunosc eu ojele aceasta e  o nunat apropiata de 705, dar nu stiu nimic sigur).Initial era u maro simplu sidefat , dar cand am aplicat pe unghii ..SURPRIZA oja are si sclipici destul de maricel dar nu foarte mult , se observa in ultima poza pe degetul mijlociu.
Acum v-am lasat , pa pa.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu