luni, 4 februarie 2013

Uscarea rapida pentru unghii

Buna!!!
Astazi , o sa incep sa zic ca sunt cam mofturoasa in ceea ce priveste produsele de uscare a ojei .Am incercat  3 ( unul era NOname si nici nu ma asteptam sa functioneze) , celelate 2 habar nu am de la ce firma erau , oricum nu mi-au placut  nu uscau cat de rapid vroiam eu si mai ramanea si un fel de ulei pe unghii care nu se ducea la spalare , astfel am renuntat la aceste produse.
”Bantuind ” pe net am gasit o metoda simpla eficenta si la indemana orcui  :


Exact.Apa cu gheata. :D
Apa cu cateva cuburi de gheata sau apa tinuta in congelator/frigider , folosesc metoda asta de ceva veme si sunt multumita , chiar foarte multumita.
Practic , apa rece ingheata oja , depinde de cate straturi de oja aveti , dac asunt mai multe bagati mainutele in apa de mai multe ori pana e oja uscata.Asta se poate vedea cu un betisor de vata .
Ea e cea de la care am invatat acest truc :
 

SI mai stiu unul , cred ca multe il stiti pe acesta , e vorba de uscatorul de par care trebuie sa fie setat pe aer rece.


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu