marți, 19 februarie 2013

Ochii pe unghi

Buna !!!
Mai demult , scriam ca trebuie sa ma apuc de modele despre prietenie , pentru un proiect la T.I.C , la care nu aveam voie sa luam absolut nimic de pe net sau din carti si trebuiau poze care sa nu aiba persoane :| .
Colegii mei de grupa  , m-au pus pe mine sa fac poze, am facut si un model pe unghii, pe care bineinteles l-am fotografiat :



Doar 2 poze mai am cu acest model. E un model foarte simplu , aveti nevoie de o culoare ca baza ( sau cate vreti) , o oja alba si una neagra , un punctator , sau  orice chestie rotunda pe care o gasiti in jurul vostru.

Si 2 melodii , care de obicei pe mine ma calmeaza :



Cea de a-2 a , este una care imi place ,de cand ma uitam la Triunghiul Iubirii , un serial indian , foarte bun dupa parerea mea ambele sezoane:





Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu