marți, 12 februarie 2013

Emo nails

Buna!!!
Stiu ca titlul suna cam ciudat , dar nu prea am alta idee cum sa ii spun acestei manichiuri.E destul de simplu de realizat , dar sa vedeti si modelul :


Craniu  intr-o inima , nu prea se intelege , din cauza camerei telefonului :|
Sau in varianta Mihaielei ( cu ”ie” ) o vacuta :)) nu stiu unde a vazut-o pe unghiutele mele dar fie. 


Iar restul unghiutelor negre cu puncte mov.

Si caciulita lui Dani ,  care e asa de moale si pufoasa ca m-as juca cu ea toata ziua, cu toate ca are stema comunismului pe ea si mie mi se parea ce-a mai intortochiata lectie de la istorie pe care am facuto vreodata .


Si o melodie , de care eu inca nu m-am plictisit, ssi pur si simplu ador vocea lui Chester   :

V-am pupat :* :*:*.

Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu