marți, 15 ianuarie 2013

Unghiute verzi

Buna.
Dupa ce ieri , in prima zi de scoala, am fost terorizata ( cred ca si restul clasei) cu 3 ore de economie una dupa alta , din cauza unei schimbari in orar,  astazi am decis sa va arat ce model am avut pe unghii:



E un model destul de simplu ,  realizat doar cu pensula de nail art, am inceput cu o baza verde lime pentru degetul inelar si cu un verde mai inchis de la GR pe restul.Degetul inelar a fost un ”test” , dupa ce site-ul 
colorschemedesigner imi spunea ca verdele lime merge cu roz, mi s-a parut ciudat dar se pare ca a avut dreptate.Cat despre celelalte unghii am trasat prima data linii cu argintiu  si dupa cu negru  printre ele si in fianl o dunga cu lac cu sclipici la intersesctia dintre roz si verde .



(penarul meu ,cu foarte multe inimioare).
Cred ca o sa continui cu modele legate de prietenie pe unghii, pentru un priect la TIC( suna ciudat ,nu?)
Si fiindca nu v-am recomandat o melodie de foarte mult timp azi va spun 2 :






Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu