joi, 10 ianuarie 2013

Rose Nails

Buna, azi va arat, mai mult vorbesc, despre  modele cu trandafiri pe unghii.De mult ma bate gandul sa incerc si eu ceva in genu si iata ce a iesit :

E un model dragut si simplu .Data viitoare voi fi mai atenta la culori , aici am folosit un rosu si un galben,  voi incerca sa folosesc culori mult mai apropiate sa nu fie si sa trasez liniile mai subtiri , eventual cu un ac .
Pe youtube sunt foarte multe tutoriale cum sa faci un trandafir pe unghiute: 
   
Pe acesta il am si eu pe unghii , e cel mai simplu model , arata foarte bine si pe un punct mai mare daca trageti mai multe linii.

                                         
Acesta e ceva mai complicat  , eu am incercat si nu mi-a iesit , dar cu putin exercitiu  sunt sigura ca va iesi .

                                       
Si ceva pentru cele care au tot ”arsenalul” necesar unei  manichiuriste  profesionala  . E ceva mai complicat 
dar arata super , in teorie si mie mi se pare simplu , si cred ca pe unghii il pot face cu toate ca la desenat pe hartie sunt varza.

Sper sa va placa modelul si sa-l incercati.
Reacții:

2 comentarii:

  1. Vaaai, trebuie neaparat sa gasesti o metoda de a face pozele mai clare pentru ca ai niste modele extraordinare, sunt foarte frumoase toate si e pacat sa nu poti surprinde foarte bine acest lucru :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, fac poze cu telefonul, nu am o camera si mama cam evita subiectul asta .

      Ștergere